Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за турбо алфа ромео 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за турбо алфа ромео 159

    здравейте колеги
    решил съм да си закупя алфа ромео 159 1.9 150 к.с, спрях се на определена бройка и днес отидох за тест, направи ми впечетление че турбото вие по странен начин. и когато на 2ра скорост примерно и колата се движи на обороти при подаване на пълна газ колата е много мудна и турбото се усеща чак след 2500 оборота. това нормално ли е за модела ? не съм карал други бройки но старата ми алфа 156 започваше да върви от доста по ниски обороти

  • #2
    Първоначално публикувано от Simeones Покажи съобщение
    здравейте колеги
    решил съм да си закупя алфа ромео 159 1.9 150 к.с, спрях се на определена бройка и днес отидох за тест, направи ми впечетление че турбото вие по странен начин. и когато на 2ра скорост примерно и колата се движи на обороти при подаване на пълна газ колата е много мудна и турбото се усеща чак след 2500 оборота. това нормално ли е за модела ? не съм карал други бройки но старата ми алфа 156 започваше да върви от доста по ниски обороти
    Моята е Ti и турбото зацепва след 1500 оборота. До колкото съм запознат на другите започва от 2000.
    Да не са си правили опити да я чипосват тая която си гледал? А колкото до виенето аз съм с 2.4 и не чувам никакво виене ,но другите колеги коментират много по темата в други постове и явно е било нормално. http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=75346
    Alfa Romeo 159 2.4JTDm Ti "Nero Carbonio" 154kw

    Comment


    • #3
      При премахнат DPF се усеща свирене, както и при по-студено време.

      Не ми се струва нормално турбото да се усеща едва след 2500 оборота, но аз съм шофирал само 2.4 и при мен се усеща някъде между 1500 и 2000 оборота.При 1600-1800 оборота "захапва" яко, но ускорението се усеща най-много между 2000 до 3800-4000 оборота.

      Нагоре не съм я тормозил и не мога да кажа.

      До 3-та скорост не трябва да усещаш турбо дупка, а пък на втора е абсурно според мен да се усеща турбо дупка.
      Поне при мен е така -турбо дупка най-рано на 3-та и то ако съм под 1200 оборота.

      Ама ако ще я купуваш я карай на някой от форумните сервизи.В противен случай гадаеш.

      А 159-ката е по-тежка от 156-цата с 350-400 кг, та зависи на какво си свикнал.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #4
        Моята е 1.9 Ti. Чипосана и с турбо от 2.4. Турбото е направено да включва след 2500 оборота. Иначе надува до 1.4 бара
        EX : Alfa Romeo GT 1.9JTD '06
        Alfa Romeo 159 Ti 1.9JTDm '07

        Comment


        • #5
          1.9 JTDm с фабричния софтуер и с наличен DPF си е мудна на първа и втора предавка.
          Интересна е това, което казва alfa racer, че виенето е свързано с премахването на DPF. Моята като я купувах не ми беше направило впечетление да има такова виене - появи есента, когато и обаче премахнах DPF-а..
          След това смених и турбото с ново - виенето си остана
          Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
          EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

          Comment


          • #6
            Като паднаха температурите, моята също взе да подсвирва. Свири като е студена, после почти не се чува. Много хора, казват че за 1.9 е нормално и не е причина за притеснения (в повечето случаи) , тъй че си увеличавам радиото и си свиркам.Тук не можем да гарантираме, че и при колата, която си гледал случаят е същия, но просто да го знаеш като факт. Не бих казал, че чак към 2500 се усеща някаква тяга, по-рано 2000-2250 примерно

            Comment


            • #7
              Е, това не го казвам аз, а съм го прочел.Това е защото ДПФ-а донякъде заглушава турбото.

              И това обаче зависи от начина на премахване на ДПФ-а, тоест какво е сложено на негово място .

              Може да е направено така, че да не свири.Моята досега само веднъж съм я чул "да свири" и това беше при температури от порядъка на +10 +12 градуса ...

              Колко го "взе" турбото, ако можеш да споделиш и защо купува ново?

              Не че ми трябва, и не че няма откъде да си взема ако ми потрябва, но все пак ми е интересно.Иначе в нета се предлагат нови за 2.4 на цената на ремонт на старо, тоест за 2.4 двигател около 850-900 лева.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                Е, това не го казвам аз, а съм го прочел.Това е защото ДПФ-а донякъде заглушава турбото.

                И това обаче зависи от начина на премахване на ДПФ-а, тоест какво е сложено на негово място .

                Може да е направено така, че да не свири.Моята досега само веднъж съм я чул "да свири" и това беше при температури от порядъка на +10 +12 градуса ...

                Колко го "взе" турбото, ако можеш да споделиш и защо купува ново?

                Не че ми трябва, и не че няма откъде да си взема ако ми потрябва, но все пак ми е интересно.Иначе в нета се предлагат нови за 2.4 на цената на ремонт на старо, тоест за 2.4 двигател около 850-900 лева.
                тук и тук от темата за свиренето.
                Моят ДПФ е "избушен" - стои си тялото, но няма съдържание..
                Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                Comment


                • #9
                  при мен турбото не свири, и се включва след 1700 оборота
                  Alfa Romeo 156 1.8 ех
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDM

                  Comment


                  • #10
                    И моята 1.9 JTDm беше трагедия в ниските обороти като я купих. И аз бях свикнал как се изтрелва 156-та още от 1200 оборота, и бях меко казано разочарован. Но след затапване на ЕГР, премахване на ДПФ и ремап........ нещата се оправиха. Сега си върви перфектно.
                    Алфа 145 boxer, Алфа 156 2.0 ts
                    Алфа 156 1.9 jtd, Алфа 159 1.9 jtd-m

                    Comment

                    Working...
                    X